Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Mew - 27 mars 2011 22:00

jag vill så fukking sjukt gärna ha sånt här hår! O______O

  Kolla så jävla snyggt! Jag älskade det svarta håret extra mykke^^  

Av Mew - 27 mars 2011 21:47

Asså fan vad jag känner mig ensam just nu :c Just därför gör jag så många inlägg just nu. Men iaf, Jag har ingen att prata med. Jag måste lägga mig men jag är inte trött. Och laptopen har man glömt hos kompis så man kan inte tjuvsitta vid datorn i sängen. Det är skola imon. USCH. Jag fyller år :/ Det var kul att fylla år tills nu. När jag fyller 13 :/ Man blir ju fan bara äldre och äldre. Kan man inte va 12 hela livet. Desutom suger skolan. usch. Alla dagarna är som de alltid är. Tråkiga, samma skämt, samma ansikten samma sorg. Jag gjorde mitt (nästan) livs största misstag i somras. Och jag kommer få ha det så här hela sommaren och våren. Ingen Fattar. :(


Bye.


Every Dream dos'nt have to be good. Every Rose dos'nt have to be red, And every people dos'nt have to feel pain. Go your own way and make your dream. It dos'nt have to be good.



Av Mew - 27 mars 2011 21:28

Saades fina Scream!

 

Av Mew - 27 mars 2011 21:22

...I Erics framträdande till låten Popular i melodifestivalen :)

En kille i min klass går runt och gör det hela tiden :D Jag testade men fick jä*ligt ont i fötterna '-'


~ SAADESTYLE ~


Av Mew - 27 mars 2011 21:14

Eheh, min hand '-' /gammal bild/

   Uhu, jag satte på låten "Cassandra" Med Danny samtidigt och den är så sorgsen och härlig, då började jag gråta innombords bara för när jag ser på bilden samtidigt börjar jag tänka på tiden som liten '-' Det var sjukt mycket härligare att vara liten :c

Av Mew - 27 mars 2011 20:01

Tecknat av Mig...

Detta skulle vara Eric Saade, men var misslyckat det blev :/

Billie Joe Armstrong

  Närbild   Konstig bild '-'   A boy.  

Av Mew - 27 mars 2011 18:22

Danny - Cassandra

En bit av låten. Den första delen är finast tycker jag :)
Yesterday I passed you by 
I kept on walking Cos I don't want you to see me cryYou looked so good and seem too feel so wellI turned aroundI hesitatedI got so close to youBut yet so far awayAll I wanted to do was to yell out your nameI can see that you're much better off without me- without meYou deserve the best a girl can ever have
Eric Saade - Say it

 

~ Fin text i låten ~

You're amazing
I adore your every move
Infatuated, by every little thing you do
My heart's on fire
And it's melting into you
You're mazing
I'm gonna be true
I'm gonna be true

Av Mew - 27 mars 2011 12:43

HAHAHHAHAHHA, ne, men asså inget är bättre än Family Guy<3

~Veckans Awesome video~

One step at a time - Jordin Sparks.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Presentation

Omröstning

Vilket band Föredrar du?
 Panic! At the disco.
 All Time Low.
 Fall Out Boy.
 Green Day
 The Script.
 Simple Plan.
 Tokio Hotel.
 Paramore.
 My Chemical Romance.
 Coldplay.
 Annat? :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FUMMY~YUMMY


Ovido - Quiz & Flashcards