Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Mew - 26 mars 2011 21:51

Sitter just nu o ritar kändisar^^ asså inte sådana som finns utan jag hittar på nya! :D Det är faktiskt kul :) Skulle kunna ladda upp bilder på dem imorgon eller i veckan :)


Det är stendött för jag är den enda som är vaken :/ dessutom glömde jag min laptop hos min kompis så jag kan inte krypa upp i  sängen o se på film :(((


men aja, får fortsätta rita <3 Godnatt :D 

Av Mew - 26 mars 2011 21:47

Blond? eller Mörk? 


Av Mew - 26 mars 2011 21:34

Måste säga att ni är mycket dåliga på att kommentera^^ hur ska jag veta vilka ni är? Vad ni vill läsa om? När ni sitter och är helt tysta? Har ni egna bloggar som jag kan läsa? Snälla kommentera '-' Skriv om er själva och om era intressen :) Vilka artister/band ni gillar osv. Det skulle vara lite trevligare^^

Thehe Xoxo sötisar<3


Billie Joe Armstrong<3

Av Mew - 26 mars 2011 19:10

SÅ JÄVLA FUCKING SJUKT HELVETES BRA!


Nämen allvarligt. Förklaringen till att jag är så glad är att äntligen har Eric Saade gjort en låt som jag faktiskt tycker är bra! :D Innan har jag bara gillat honom för att han är het. Nu har jag fucking två anledningar! :D

ursäkta svärord, jag är bara glad.

Av Mew - 26 mars 2011 18:19

Jag älskar Erics kläder i detta foto<3
Haha Han är så jävla vacker<3
 
 

Av Mew - 26 mars 2011 17:52

Hej! :D Hm.. asså det är faktiskt bara 2 dagar tills jag fyller år '-' Det känns fedt konstigt... Men aja här är en sak som jag önskar mig:


En Waveboard!

 Det är typ en blandning mellan Skateboard och Surfing! Jag har testat det hos min kompis och det är askul! Tråkigt nog vet jag inte vart man kan köpa sådana :( Om jag får en ska jag fan bli asgrym på det! haha :D 


Jag skulle vilja ha någon av dessa:


Chao<3


Av Mew - 26 mars 2011 15:56

Jag hatar när man går i flera dagar och inte hittar någon ny musik! Det är så sjukt tråkigt! Liksom man sitter vi datorn och måste lyssna på samma musik som man lyssnar på ett tag och börjat tröttna på. Så är det just nu :/ Hittar ingen ny musik! 

Men ni får gjärna skicka ett tips i en kommentar!


Mahahha :) Douglas Booth. Ihii, ännu en het kille<3

~Veckans Awesome video~

One step at a time - Jordin Sparks.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Presentation

Omröstning

Vilket band Föredrar du?
 Panic! At the disco.
 All Time Low.
 Fall Out Boy.
 Green Day
 The Script.
 Simple Plan.
 Tokio Hotel.
 Paramore.
 My Chemical Romance.
 Coldplay.
 Annat? :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FUMMY~YUMMY


Ovido - Quiz & Flashcards