Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mew - 1 april 2011 21:35

Vad fan är det för nån jävla mening att fucking skriva på den här jävla bloggen varje helvetes dag om ni inte visar att ni fucking bryr er ett jävla skit?


GÖÖÖÖÖÖÖÖH, I miss the Kommentarerna '-'

You never kommenterar D:<


Jag ser ju fan att jag har besökare D: Kommentera vad du tycker om inläggen! Vad vill du läsa om? Vad är dina intressen?


Ska det vara så jäkla fucking svårt eller!?


Förlåt för svordomar men det är ju fan ingen mening att ha denna skit bloggen '-'

 

Förlåt.

Av Mew - 1 april 2011 15:59

Hellu :3 Asså om ni vill får ni gjärna rösta på denna video:

Rösta här: http://www.dizzatobak.se/smoking-sucks/


Haha det är min klass :) vi är med i en tävling. Och jag vet att den suger men om vi vinner så vinner vi massår av pengar c8

IHIIHI<333

Av Mew - 1 april 2011 15:43

Molly och Erics sambolycka!

Molly Sandén Eric Saade flyttar ihopSkönt att ni hittat drömlägenheten nu!


Eric, fattar du inte att det är du och Danny?

Av Mew - 1 april 2011 15:12

(Källa: Posh24.se)

För 12 timmar sedan på sin officiella Fanpage på facebook skriver Eric Saade att han ochMolly Sandén nu är förlovade och att han ville att alla hans fans var de som skulle få veta det först! Vi vet att paret nyligen köpt lägenhet ihop och nu ska bli sambos, men vi vet också att det är första april idag. Hm, april, april?

Eric Saade och Molly har förlovat sig!

Detta är inte rätt! :((( Eric förtjänar någon bättre än Molly? Usch Usch. De passar inte äns ihop? En smal och en... eh ja Knubbig passar inte ihop. Danny och Eric Passar så SJUKT bra ihop :( GÖÖÖH dumma Molly x___x Och varför skulle de skämta om det?

Eheh, Förlåt Molly men du är LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE knubbig '-' Asså INTE tjock :3

Bjuder på en underbar bild på Danny och Eric /studera bilden noga/ vackert :3

Av Mew - 1 april 2011 13:50

AHAHAH, Älska denna underbara låt :3 Det är "Familjen" som har gjort den. Härlig? Is'nt it? Fast medge att videon är lite läskig '-'

Av Mew - 1 april 2011 13:39

Asså det känns lite konstigt '-' Jag kom hit som en "The Script" älskare och nu är jag värsta Saade-tönten .___. Jag seriöst hatade Eric Saade innan för att jag tyckte han var typ dålig, och töntig. Och nu älskar jag han? Jag känner mig så töntig när jag säger att jag gillar han. Eller när andra märker att jag gör det. Usch Usch. Men Oh No, I'm Not gonna stop to love him


Eric Saade? elr The Script?  


Fast när jag tänker efter kommer jag alltid älska The Script mest. De är fortfarande mina favoriter deras låtar är fortfarande de bästa. Inte äns Eric Saade kan ändra på det.

Av Mew - 1 april 2011 13:37

Satt och tittade på den varje rast idag i skolan. Så vacker:D Man måste ju le när man ser den. Jag kan Seriöst inte sluta titta<3


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER ERIC OGDIGJOPASGJAGAIOAH!!!!1<1<1<1>!1!!!11!1!1!<1<1!!!!!!!!!!>!!


DAMP '-'

Av Mew - 1 april 2011 13:31

YAYYY, Äntligen fredag ;3 Igår hann jag aldrig skriva eftersom jag var i skolan och sedan var jag med en kompis ;) Kl 7 gick vi på en sjukt cool modevisning! Det var en "Designer" som Hade gjort  GRYMT snygga kläder! Jag önskar att jag tog kort :/ Men det var också grymt bra musik :3 Eh ja.. haha dem spelade Eric Saade och Danny Saucedo låtar och massor med andra bra låtar :D

Har du vart på modevisning någon gång?


Grym låt.

~Veckans Awesome video~

One step at a time - Jordin Sparks.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Presentation

Omröstning

Vilket band Föredrar du?
 Panic! At the disco.
 All Time Low.
 Fall Out Boy.
 Green Day
 The Script.
 Simple Plan.
 Tokio Hotel.
 Paramore.
 My Chemical Romance.
 Coldplay.
 Annat? :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

FUMMY~YUMMY


Ovido - Quiz & Flashcards